BLOG SAYA

BLOG SAYA
hidup SAYA

Followers

Wednesday, January 19, 2011

RINDU!

salam....
wah entry kali ni.. RINDU...
rindu kat sape ye...??
em yg pasti bukan 'pakwe' aku...
sbb aku mane ade pakwe hoho ( single lg taw! hhaha.. promote diri heheh)

ringkas je kali ni....
hurm aku rindu la saat2 mase kat kampus..
rindu nak pegi kelas..
rindu nak naik bus balik kolej...
rindu nak lepak same ngan member2 dalam bilik borak smpai kul 3 pg! hahah
rindu la sumenya...
kenangan pahit n manis ni takkan aku lupe!

aku rindu :
nk msuk balik bilik G121 bersama xrumate kak fiza (sem 5) n liza ( sem 6)
pastu jiran depan blik aku.. G122 ... cik berd n ita!
member satu blok.. cik nadhrah..
jiran2 dak junior...
rindu cafe mak ngah! ( sedap ye de msk!)
tu baru kat SME BANK a.k.a Bukit Kachi 2

belum lagi kat PEtRONAS!
kolej yg aku huni untuk 2 thn yg pertama..
mmg best ..aku dah lupe no blik ..jab F304 kot huhu...
hurm bersama rumate ktka itu cik berd!
kawan2 petronas mmg best!
sume la best!
rindu nak makan tmyam n telur dadar plus nasi pth! wah terbaik!
huhu..

ha kalau nak ceritakan mmg la panjang.. kang penuh blog aku nanti huhu..
smbg nanti je ye...

p/s: rindu nak naik bus no 14 .. abg bus ensem! hehehe


No comments: