BLOG SAYA

BLOG SAYA
hidup SAYA

Followers

Monday, January 17, 2011

IMPIAN si ADEK!

salam...
wah rase dah lame tak update blog hehe...
hurm dah bersawang skit.... jab nk sapu huhu..
ok2 dah bersih skit hahah..
aku ni takde idea nk update blog.. so mmg akan amik mase yg sgt lame tuk post entry..
huhu.... so kali ni tgok tajuk entry aku kat ats tu heheh..
IMPIAN si ADEK huhu..

ADEK a.k.a MOHD NAIM... huhu..
ha siapakah gelaran budak naim ni?? uhuhu
jeng... jeng....
pakwe ke?? scandal ke?? hahaha... bukan2...
dah name ADEK.. tentu la adik aku huhu..
agak2 korg mesti ingat adik aku tembon mcam ak gak huhu..
nak tgok ker gambar adik aku??
nak kenal ngan dia ke?? hehehe.. tungguuuuuuuuuu.. ( last entry kang aku post gambar dia)

meh nak cite skit la latar belakang dia..
: umo 20 thn
: study kat UniKL Mimet ( amik ship design kot )
: adik bongsu ( manje ke? hahha)

balik pada tajuk entry aku tadi.. IMPIAN si ADEK..
ha kalau nak taw.. adik aku ni minat lam bidang photography..
huhhu so disbbkan minat de.. de telah membeli kamera nikon d3000..
kamera ni mmg best huhu.. tp aku tak bpe reti guna..
hurm aku ni mmg support je adik aku nye hobi ni..
hurm kakak mithali la katekan huhu..
de ade la amik pic2 yg best.. n lagi satu de pandai edit pic ( puji lebey skit hehe)

hurm tp skang ni de dah jual kamera tu..
sbb de cakap de tak confident ngan cam tu coz kalau nak shoot wedding tk best..
(time cuti aritu de dapat job wedding )
rasenya korg sume taw yg gadget sume tu mahal2 belaka..
ade yg smpai puluh ratus ribu la... hahaha..

hurm aku taw adik aku nak sgt beli kamera D7000..
tp kalau korg nk taw kan complete body ngan lense sume dekat 5K!
( tuk student mane la mampu sgt tp adik aku ni jenis jimat orgnye.. huhu ye ke.?)
family kitorg ni takde la mewah tp sederhana je..
alhamdulillah dengan rezeki yang Tuhan bagi... syukur..
aku harap sgt dpt penuhi impian de tu...
insyaAllah.. kalau tk dpt D7000 ... D90 pun okey la..
aku bukan nak berlagak.. bgtaw pasal mende ni..
tp aku nak bgtaw aku ni menyokong pe yg adik aku wat... ( janji menda baik kan..)


ha nila kamera adik aku nak tu.. d7000.. tak dpat yg ni..
ade lagi satu huhu





D90 pun okey...

hohohoho....
ha tu la dia kisah adik aku ... hehe...
aku ngan de beza dalam 4 thn tp ktorg agak rapat lor huhu..
sbb ktorg je yg tinggal ngn parent huhu..
aku sentiasa doa adik aku ni berjaya dalam ape yg dia buat..
thanx to mak n abah yg banyak berkorban tuk kami berdua!
LUV U both! muah2...

ha seperti yng dijanjikan ... ni la adik aku...








:

:

:


ni la adik aku.. hehehe... ( yg de pegang tu kamera lame de.. dah jual huhu)



ha ni lagi satu pic adik aku... huhu
( ni aku yg snap hahaha)

antara pic yang de snap :


place : putrajaya




msg : creepy giler kot hahha

p/s : gambar2 diatas telah diambil dari FB adik aku... so.. hakcikpta terpelihara!




No comments: