BLOG SAYA

BLOG SAYA
hidup SAYA

Followers

Monday, January 10, 2011

GABAI again! huhu

salam...
ha malam ni seperti yg aku dah taip dalam entry yg lepas aku nak post pic pegi gabai semalam!.
baru je dapat pendrive dari member aku tadi..
unfortunately video tak dapt ditransferkan .. adoi
kena tunggu minggu depan gak la ni hohoh...

ok2 ni nak kasi tgok pic yang kitorg snap masa kat gabai semalam..

:




:




ni la my besties! huhu...
tp ade lagi sorg hohoho org kuat! .... jab

:


:




ha ni dia member aku lagi sorg .. apis namanya.. hooho

lagi2 pic ...







ni aksi time balik la..
dalam keta huhu




pic ni memang kontroversi betul!



ha ni SAYA a.k.a che ya! huhu ngah drive ni otw balik umah! huu

banyak lagi pic sebenarnya tapi tu je la yg masuk huhu..
len sume ade kat FB hehehe...

p/s : dikesempatan ini ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR buat ayahanda yang tercinta EN. AYOP yang ke 63 tahun.... sayang abah! moga kesihatan abah bertambah baik! amin...









2 comments:

Farhana Sahri said...

best nye dpt g gabai..mandi air terjun...waaa

ich bin che ya said...

farhana sahri: heheh len kli jom la join..
geng blogger ramai2 picnic uhhuh