BLOG SAYA

BLOG SAYA
hidup SAYA

Followers

Sunday, January 9, 2011

GAbai Rock!

salam
entry pendek je kot kali ni sbb sedang kepenatan baru balik dari Sg Gabai!
wah sangat best ok!
mmg have fun sgt la wit my fren fiza, apis, jem n jojo..
kami berlima je yg pegi sbb naik satu keta!.
So kepada kawan2 lain.. MINTAK MAAF sgt2.. sbb tak ajak korg..
bukan tak nak ajak tp tak muat keta!..
maaf sekali lagi

p/s : takut tersinggung cm aritu plak.. aku tknak la jadi cam sebelum ni! phening taw!..

k sambung balik pasal entry diatas..
wah gabai sgt best dah lame kot tak pegi!
ade la 6 thun since abis sekolah menengah hehe..
semput naik tangga yg sangat tinggi tuh!!!!
perghhhh.. dah smpai atas naik lagi atas..
cari POt paling best!
lenguh2 gak la kaki neyh.. adoi sakit2..
dah la balik aku kena drive ehehe... mmg la lenguh kaki ku!..
kat atas tu mmg sejuk gile!
bekU KOt.. member2 aku gigil! hahaha...
aku rilex je ( haha perasan!)

ok2 pic2 kang ku upload later ye!...
sbb ade kat cam member ku.
Zzzzzzzzzz ( ops tertido plak hehhe)

p/s : aku sgt penat... mau merehatkan diri... update LATER! daaa

No comments: