BLOG SAYA

BLOG SAYA
hidup SAYA

Followers

Wednesday, March 9, 2011

sabar la wahai hati


assalamualaikum...
apa kabar semua readers... *ade ke yg nak baca blog aku ni*
ayat biasa yang aku tanya bila buat entry..
aku nak mohon maaf la..
kalau bahasa yang aku guna dalam entry aku ni
bukan sepenuhnya Bahasa Melayu * campur*

berbalik pada tajuk entry aku kali ini..
ye bukan tajuk yang semenggah mana..
tajuk biasa2 saje...
cam nama blog aku la.. [ yang biase-biase saje ]

tajuk nak #tacink je..
tapi sebenarnya mmg aku tacink pun..
aku sebenarnya bukan nak aibkan sape2..
tapi kadang2 kalau dah namanya sahabat@kawan

KAU HARUSLAH DAH FAHAM AKU..
KAU JGN DIAM DAN JAUHKAN DIRI DARI AKU

Jangan kerana aku tak telefon atau tak SMS
aku lupa KAU..

bukan senang mencari sahabat yang boleh sesusah dan sesenang dengan kita..
tapi bila dah jadi macam ni..
aku tersepit la..
dalam nak kekalkan persahabatan yng sedia ada
atau nak mengeratkan lagi hbgn persahabtan yg baru aku bina??

p/s : antara cinta dan persahabatan .
aku pilih SAHABAT

.. TAPI
bila aku pilih sahabat .. begini pula jadinya..
wahai sahabat.. aku ni tak sempurna..
cuba menjadi yg terbaik yang aku mampu..
aku tak pernah lupe KAMU..



No comments: