BLOG SAYA

BLOG SAYA
hidup SAYA

Followers

Sunday, January 17, 2010

riadah di waktu petang!!




Petang tadi aku dah deal ngan berd n reen nak main badminton...
tup2 dah nak dekat kul 6, dorg ni diam jerk..
cam tak jadi jer.. aku msg reen tanye nak main badminton tak??
lor dia baru bangun rupanya.. yg berd la tgh asyik melayan mimpi ( tidow la tu) hehe
hurm last2 aku ngan reen jer yg turun main badminton..
mula-mula jogging kat court dalam 4-5 round..
naik semput gak r.. huhu..
lame tak exercise..

aku ade dgr gak la suara-suara dengki..
dia cakap " org yg exercise ni org yg nak diet jer" aik cam perli je..
panas jer telinga aku..
aku exercise sebab nak keep fit la..
kalau kurang berat pun bagus gak la hehe..
tapi ape2 pun tujuan aku mmg nak keep fit
sebab dah lame sangat aku tak exercise..
abis sakit badan2 aku.. huh
tapi takpe.. pelan2..
mesti boleh nya..
huhu





No comments: