BLOG SAYA

BLOG SAYA
hidup SAYA

Followers

Saturday, April 16, 2011

bila aku tak update blog... PEDEHAL?


assalamualaikum...
hye readers semua!
seriusly rindu sgt nak update BLOG!..

SANGAT!!!!!!!!!

aku rindu
sngat ngan kawan-kawan blogger..
wpun miggu lepas da jumpe dorg..
tpi rindu!...

NAPE?!

eh dorg ni sebahagian dari hidup aku kot!..


UNtuk Pengetahuan UMUM:

im NoT JOBLESS anymore!..
aku da keje..
so AKU sibuk!..


MAAF bukansengajaakutaknakupdateblog..
aku sedey sbb tk dpt BW kat blog member aku..


=(
=(
=(



insyaAllah ari Khamis depan aku update !

SEEYA!

p/s: rindu dia =p

5 comments:

Hafiz Hafizol said...

keje ape sis?? xtawu pun...

ich bin che ya said...

hurm lupe nk ckap huhu.... tu yg kdg2 tak sempat online tuh

@taufiqhelios said...

bole blnje nnti :)

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Hanya ada satu kesuksesan yaitu bila kita bisa menjalani kehidupan ini sesuai dengan yang kita inginkan.

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Hanya ada satu kesuksesan yaitu bila kita bisa menjalani kehidupan ini sesuai dengan yang kita inginkan.