BLOG SAYA

BLOG SAYA
hidup SAYA

Followers

Sunday, August 29, 2010

dah tak update blog

12.44 pm
ahad ( dalam bilik)

salam semua ni...
argggggghh rindu nak update blog tapi tak berkesempatan ..
agak bz huhu..

banyk sebenarnya yg dah jadi kat aku dalam mase sebulan ni...
1) bertukar ke bahagian enforcement
2) ditempatkan kat unit aduan n kenal2 ngan staff2 yg best
3) mengenali insan yg bley wat aku 'cair' bila tgok senyum dia.. (hehehe)
4) mula berdepan ngan public sal aduan
5) hurm dibanje buka pose kat nandos , alamanda.. n diberi hadiah sepasang baju kurung yg
sweet siap ngan selendang ag! macthing gitu!
6) diberi dwet raya oleh si dia ( sangat tak sangka si dia org pertama bg dwet raya kat sy!!..
sangat2 happy!! *muka blushing time time dwet raya dari si dia* hhuhu)
7) sgt sedey sbb prak kat bhgn e dah tamat jumaat lepas..!!.. kalau bley nak stay situ je! huhu

hurm end up the story huhuhu...
t update lagi.....!
SALAM

No comments: